Fii un copil al lui DUMNEZEU! Încrede-te în El!

τα μωρα εξελέξατο 2
30/09/2013
Acest lucru spune   Dumnezeu Tatăl pentru noi:
Cei care în acești ani ai Apocalipsei, au sufletele lor ca a unor copii  care doresc îmbrățișarea Mea din toata inima  cu devotament absolut, cu încredere absolută, cu supunere absolută, voi inunda aceste suflete cu apa rece a dragostei Mele divine. Voi inunda aceste suflete cu Duhul Meu Sfânt și nu vor avea nimic de ce să se teamă.  Nu va avea nici o grija cu privire la cum să supraviețuiască, la fel cum se întâmplă cu copiii. Ei nu vor avea nici o frica cum să supraviețuiască  in acesti anii dificili care deja au început.
-Știti de ce?
De ce copiii nu au nici o teama?. Singura lor grija este de a se alapta la pieptul mamei avand încrederea lor absolută, ascultare și devotament.. Pentru sensibilitate  si afectiune pe care  doar la mama lor o gasesc.

„Asta este ceea ce vreau, zice Dumnezeu, de a experimenta afecțiunea mea si sensibilitatea, Fiinta Mea, Protecția Mea. Lasa greutatile pentru mine. Eu sunt Tatăl tau, Eu sunt ca si o mamă pentru tine. Eu știu ce să fac pentru copilul meu ca să poata îndura anii dificili si ispitele teribile care vin si pe care Lucifer le va  dezlănțuit în toată omenirea. Știu sa-mi hranesc copii mei cu paine fara a le cere nimic în schimb. Nu puteti înțelege cum marturisitori Mei care au trăit în mijlocul închisori. luni de zile pentru a suferi atunci când nu le-au dat nici un fel de mâncare sau apă curată de băut nici aer curat pentru a respira  numai pentru a suferi martiriul?  Ce a fost acolo, atunci? Nu v-ați întrebat vreodată despre viața copiilor mei? Nu înțelegeți că am trimis o multime de îngeri să intareasca trupurile lor, pentru a se hrăni cu Duhul Sfant si alimente pentru trup, și să vindece rănile care au fost provocare de torționari?

Voi face același lucruri și chiar mai mult! Acelaș Dumnezeu, care eram atunci   acelas Dumnezeu sunt si acum! Acelaș Dumnezeu, voi fi când copiii mei cu o forța teribilă vor lupta cu Profetul fals și antihrist și cand toată lumea va spune:
” Dar cât de rezistenti sunt ei și nu mor ca restul? Dar cum nu sunt infectati de apa contaminată și  mâncare cand ceilalti mor? Cum pot ei avea bucurie și pace în inima lor, atunci când alții vor avea panică, durere revolta și tulburare? „
Nu va dura mult, cu toate acestea trebuie să înțelegeti că acestea sunt darurile venite de la Mine si pe care le voi da copiilor mei.
Acelor copii care Ma doresc le voi da sfanta Mea imbratisare. .
De aceea acum trebuie să ințelegeti și să cereti de la Mine, Dumnezeul vostru „.
(Fragment din predica parintelui Elpidios Vagianakis)

 comentariul meu

Am cautat si voi mai cauta pe internet mai ales pe blogurile si site-urile grecesti  profetiile si predicile acestui parinte Elpidos Vagianakis.Multe din ele sunt in format audio/video iar eu nu cunosc limba greaca.Pentru mine este foarte clar ca pe acest sfant parinte se odihneste Duhul Sfant fiecare cuvant al lui are o putere de patrundere deosebita in minte si in suflet.Observati ca zice: ACESTEA SPUNE DUMNEZEU nu el cuvintele nu sunt ale lui sunt cuvinte divine, cuvinte revelate prin Duhul Sfant .Am mai citi si altele am ramas uimit de starea duhovniceasca a acestui parinte care te face sa-i sorbi cuvintele pline de iubire.In cuvintele lui eu simt prezenta Lui Dumnezeu.Este un profet fara indoiala vom mai primi multe avertizmente spre folosul nostru sufletesc. Voi fi foarte atent la tot ce va mai spune si invata acest parinte misionar.Tot ce voi gasi voi aduce aici pe blog spe informarea tuturor.

Lasă un comentariu