Fratele Stefan:ORTODOXIE sau Moarte !

Un comentariu al fratelui Stefan

Frate Alexandru.ai vazut Romanii din Piata Universitatii ? Cei care la minus 15 grade fluturau Ticolorul ? Dar pe ceilalti Romani din alte orase ?
Noi suntem neam cu ei si iti spun doar ca suferintele cauzate de bestiile (nu le pot spune altfel ) tortionare care au macelarit la propriu pe Sfintii inchisorilor,nu au fost in zadar ci sunt mesaje lasate pentru noi cei de acum si pentru viitoarele generatii de Ortodocsi Romani sau din alte tari Ortodoxe !
Sunt mesaje pentru verticalitatea morala,demnitatea Romanilor dintotdeauna si nu asa cum suntem caracterizati de mascaricii vremurilor care doar vorbesc limba Romana chiar daca au buletin de Romania la fel ca si cu alti cetateni din india de exemplu.
La curtile medievale acestia se numeau bufoni si se tavaleau pe jos prin toate mizeriile si dejectiile doar sa faca pe plac stapanului ce il platea pentru schimonoselile lor.Azi ei fac parte din massmedia,conduceri ale tarii etc. si evident au stipendii grase gen burse,gen publicitate mascata,gen coruptie generalizata.
Pai este firesc sa fim ca un ghimpe in ochiul masoneriei si satanistilor lumii insa ei se prefac a nu sti ca noi suntem cei mai teribili ostasi din toate vremurile,avem privilegiul de a fi Romani,neam de Daci,si Ortodocsi prin mucenicii si Eroii nostri din toate timpurile !
Ei uita ca la noi in tara suntem sclavi insa ai Lui Hristos cu toata fiinta si istoria neamului !
Nu exista incapatanare in fiinta Romanului Ortodox care nu se apleaca lumeste in fata nimanui,dar esenta spirituala harazita Neamului Romanesc de Bunul Dumnezeu prin insusi Sfantul Apostol Andrei,este aceea de veacuri ! Romanul isi face Sfanta Cruce cand se trezeste,mananca, se apuca de munca,o termina,se culca ! Romanul isi face Sfanta Cruce si cand isi ia arma in mana sa isi apere neamul ! Si atunci cand Romanul care pleaca Erou in patria cereasca ori simplu om de aici din aceasta lume,este pomenit tot pe o Cruce si prin ea la Sfantele Liturghii !
As spune ca verticalitatea Crucii ne indeamna la speranta noastra de a ne mantui dar impreuna ca si neam iar orizontalitatea Crucii ne este data catre aceasta superba farama din dragostea Lui Dumnezeu pentru poporul Sau,farama numita Romania !
Au existat iude de-a lungul istoriei insa noi Romanii suntem special “pricopsiti”prin conducatorii (nu toti) masoni ca sa facem implozie prin erodarea credintei,prin degradarea fiintei umane !
Nu vor exista oameni atat de uniti asa cum sunt Romanii in fata unor primejdii si ve-ti avea dovada cand va fi sa fie pentru ca un om la disperare poate face multe !
Nu am fost lasi si nici nu vom fi pentru ca aici ne-am nascut si aici vom muri ! Noi nu suntem nici migrati aici si nici parasutati ci doar de sine statatori pe aceste meleaguri mirifice !
Pot muri garbovit si coplesit intr-un colt din tara sau in “linia intai” precum neamurile mele,depinde ce hotaraste Bunul Dumnezeu cu mine insa eu cred ca daca imi vad neamurile mele prigonite sau urgisite,in secunda doi sunt alaturi de ei iar sacalii astia care ne cred melci datorita smereniei noastre,vor avea surprize mari !
Un om care nu are de pierdut decat haina asta care se numeste trup fizic,si mai mult,se lupta pentru un loc in Rai la fel ca si strabunii sai,este nu patriot ci ostas al Lui Hristos !
Depinde cata dragoste avem pentru Hristos si cat de mult ne iubim neamul si nu conducatorii malefici !
Smerenia este un atribut al fiintei spirituale Romanesti dar fiinta Neamului Romanesc trebuie aparata de toti cei care-si iubesc neamul si nu palavragesc asa de mult ca si mine acum !
Avem de ales : ORTODOXIE sau Moarte !

Cam acesta era felul de a comenta al fratelui Stefan :darz , hotarat si ortodox.
Dumnezeu sa il miluiasca acolo unde e acum.

 

comentariul meu

L-am cunoscut la manastirea Antim din Bucuresti un om prezentabil cu o figura distinsa de care m-am apropiat imediat.Mai era si fratele Ioan si nea intrebat Stefan daca suntem pregatiti sa murim pentru credinta ortodoxa.Am spus ca nu avem nimic de pierdut lasam tot nimic nu se compara cu Dumnezeu nici mama nici tata nici sotie nici copii si de moarte nu ne pasa oricum si ce avem tot Dumnezeu lea dat.Macar sa avem sansa sa murim pentru asta sI Domnul sa ne ajute sa ramanem neclintiti ca oameni suntem si ne mai poticnim.Eram pe aceasi unda parca ne cunosteam de cand e lumea e fantastic sa vezi pe cineva ca are aceleasi ganduri cu ale tale aceleasi aspirati aceleasi intrebari.Dumnezeu sa-l odihneasca in pace si sa-l aseze in Biserica Biruitoare caci pe pamant a luptat cu fapta si cu cuvantul si a dorit sa fim uniti in lupta la fel ca la inceputurile crestinismului din catacombe.

4 responses to “Fratele Stefan:ORTODOXIE sau Moarte !

  1. Ce zici frate Gerik,a murit fratele Stefan???Sper din toata inima ca nu am inteles bine!!!Fereasca Domnul!P.S.terog,fii bun si spune-mi ceva…Nu mult timp in urma,mi-a trimis un mail,SPER CA AM INTELES GRESIT!!! DOAMNE AJUTA!

  2. Acum am inteles si eu pe deplin , ca intradevar este vorba despre Stefan , cel cu care ne-am intalnit la Antim si la acea intrunire de acum doi ani , unde am fost 12 -13 frati intru HRISTOS.

Lasă un comentariu