Jurnalist german a socat lumea: Vă scriem minciuni împotriva Rusiei, în scopul de a determina al Treilea Război Mondial!

 

Udo Ulfkotte

M-au antrenat cum să scriu minciuni pentru a provoca al treilea război mondial. Am fost  jurnalist  25 de ani si am fost instruit să aranjez textele și cum să facă minciuna  sa para adevăr în modul în care publicul nu va ști niciodată ce sa întâmplat cu adevărat, a spus el în lucrarea sa .

Recent, am asistat la o cenzură fără precedent a mass-media americane atunci când  președintelui argentinian in cadrul reuniunii ONU  de la New York a avertizat publicul de raidurile criminale ale Statelor Unite în Orientul Mijlociu.

Mass-mediei americane au urmat toate celelalte mass-medii din întreaga lume cenzurand discursul presedintelui argentinian. De ce oamenii nu au voie să audă adevărul vă întreb? De ce este important acest lucru?

Asta e tot ce am plasat mass-media mainstream din lume de minciună absolut a fost confirmată de către un jurnalist german dornic de adevăr și pace. El a avertizat lumea că trăim într-o iluzie fără sfârșit mass-media și proprietarii mass-media, care sunt parte dintr-o elită slujitorii care guvernează lumea prin minciuni și manipulare. Acest reporter tocmai a confirmat faptul că oamenii sunt introdusi într-o rețea de minciuni  de catre persoanele elitiste care au ca obiectiv  principal declansarea unui război.

De ce șobolan, vă întreb?

  Oamenii  SUUNT complet sărăciti de cea care se prezinta ca salvatoare a omeniri  si anume Noua Ordine Mondiala. Adevărul este că oamenii din lume sunt de  spalati pe creier și că  tot ce vedem și auzim este de fapt doar o iluzie de  moarte, societatea noastră este deja  demonizata care vizează nimic mai puțin decât dezvoltarea unor oameni  nebuni.

Jurnalist german care a lucrat timp de 25 ani la prestigiosul mass-media germană a decis să dea oamenilor adevărul șocant despre manipularea întregii omeniri, care este în vigoare și propagandă vrea să intre în al treilea război mondial.

„Am fost un jurnalist de 25 de ani, când am fost instruit să pregatesc  textele și cum să facă minciuna adevăr în modul în care publicul nu va ști niciodată ce sa întâmplat cu adevărat, a spus el în discursul său de stat mondial dr. Uldo Ulfkotte, un jurnalist german care a decis să scrie o carte care va descrie în detaliu modul de funcționare a mass-media din Europa, și din cauza asta, spune el, ar putea sa dispara.

„În ultimele luni am decis să demontez minciunile și spune publicului că SUA și mass-media mejnnstrim germană / european mint grosolan, în scopul de a provoca un război cu Rusia. Aceasta este povestea, și nu există nici o întoarcere. Acum tot ce vreau să spun cât de rău și nici ceea ce am făcut în trecut, precum și activitatea de colegii mei opus al întregii omeniri. Nu vreau să re-șobolan și care este motivul pentru care am ieșit și propaganda minciuna.

Trebuie să știi că războiul nu este niciodată iese din el însuși. Oamenii sunt secret instigă război și sunt politicieni mai puțin importante. De fapt, cele mai multe mass-media și jurnaliștii care sunt instruiți pentru asta participante. Scriu o carte în care am vă va arăta, dar pentru a spune publicului cu privire la marea înșelăciune, care a inclus minciuna și manipularea publicului, în scopul de a oferi stimulente pentru război. E oribil, nu mai vrut să mintă pentru oameni și m-am săturat și minciuna propagandă că nu este deloc simbol al democrației pe care le califica pentru la fel de bine ca libertatea mass-media, care, știți, nu există.

De exemplu, eu sunt, așa cum colegul meu a fost însărcinat în mod special limitat la incita Europa să intre în război cu Rusia. Am avut o scriere pro-american strict definite împotriva Rusiei. Am avut de a sprijini CIA și NSA, precum și contractul transatlantic în Europa și SUA, precum și pentru a arăta ca ceva bun, chiar dacă toată lumea știe că nu e la fel de bun ca acesta nu este bun pentru a merge la război cu Statele Unite. Că nu voi face și de aceea voi publica o carte, nu pentru bani, ci pentru întreaga lume sa știe ce se întâmplă în spatele ușilor închise. Este responsabilitatea mea de a face pentru tot ceea ce a scris false, chiar dacă știu că  nu mă vor iubi pentru această carte cu siguranță să încerce să ma indeparteze.. Situațiile în care am minți au fost nenumărate, dar vă  amintesc doar una din trecut.

În 1988, kurzii au fost atacați cu  antrax și gaz. Am fost trimis la granița de Irak și Iran pentru a crea imagini de iranieni care au fost atacați . După aceea pentru public  a ieșit doar o poza mica intr-un ziar mic la Frankfurt și undeva în text nu a existat nici o informatie ca Germania de zeci de ani după al doilea război mondial utilizate otrăvurile militare și gazelor și au ucis oameni. Este strict interzisa utilizarea și nu m-am gândit la asta că nu ar trebui să aibă de a raporta „, a spus dr. Uldo Ulfkote cu o multitudine de informații șocant pe care le puteți vedea în clipul video atașat.

 

sursa

(Info-ks.net , RT)

 tradus cu google translate
2 responses to “Jurnalist german a socat lumea: Vă scriem minciuni împotriva Rusiei, în scopul de a determina al Treilea Război Mondial!

Lasă un răspuns

