Va fi un experiment Pitești la nivel Mondial !

=========================

Dragi crestini ortodocsi….ceea ce va voi marturisii astazi,este adevarul pur,asa sa imi ajute Dumnezeu si Maica Sa…….Astazi fiind la Manastirea Petru Voda,in timpul Sfintei Liturghii,a venit la mine Monahul Filotheu,tragandu,ma de maneca si scotandu,ma afara din Biserica,spunandu,mi sa nu mai fac vreun interviu cu Monahul Teodot…..am avut ceva schimb de replici…intr,un final spunandu,i sa nu ma tulbure,deoarece eu vin aici de 20 ani si doresc sa marturisesc adevarul ,indiferent de consecinte ,,,,,,si daca vrea sa marturiseasca el in locul Monahului Teodot,pot face cu el acel interviu,,,dar Domnia Sa a tacut…..la fel si Monahul Teodot,are dezlegare de la Parintele Iustin sa marturiseasca oamenilor adevarul…si tot ceea ce decalara Parintele Teodot declara in numele Domniei Sale,nicidecum in numele Manastiririi Petru Voda,Mentionez din nou ca Monahul Filotheu,a spus ca interviul Parintelui Teodot despre Parintele Calciu Dumitreasa,nu este adevarat,fiind total impotriva Monahului Teodot….Eu Petru Dacian,indiferent de consecinte si orice mi s,ar intampla,chiar cu pretul vietii,merg pana la capat cu marturisirea adevarului,care este DOMNUL nostru IISUS HRISTOS,acum si pururea si in vecii vecilor …AMIN.ASA SA IMI AJUTE BUNUL DUMNEZEU.
Doamne ajuta!

Oameni buni la rugaciunea Dvoastra din zi sau noapte,pe care o faceti catre BUNUL DUMNEZEU ,rugati,va si pentru Monahul Teodot si pacatosul Petru….

3 responses to “Va fi un experiment Pitești la nivel Mondial !

  1. O mare ispită… În timpul Sfintei și Dumnezeieștii Liturghii trebuie să lăsăm gândurile și grijile lumești… Mai mult, monahul Teodot nu are nicio vină, în afară de aceea a MĂRTURISIRII ADEVĂRULUI…

  2. Am urmărit cu atenție acest film din 20 iunie 2014 (,,VA FI UN EXPERIMENT PITEȘTI LA NIVEL MONDIAL! cu monahul Teodot) și îl recomand cu căldură tuturor mirenilor și clericilor. Și filmele de la sfârșit.
    Poate unora li se va părea stilul său de vorbire inadecvat sau nu șiu cum, dar cu adevărat importantă este MĂRTURISIREA ÎN DUHUL ADEVĂRULUI. Dacă există episcopi sau preoți care pot exprima aceste adevăruri într-un limbaj mai bun, atunci s-o facă și atunci CINSTE ȘI LOR.
    L-am cunoscut cu ani în urmă pe monahul Teodot și îi sunt recunoscător în primul rând pentru informarea corectă a credincioșilor și pentru această atitudine a sa foarte curajoasă și binevenită de mărturisire a adevărului, adică a lui Hristos. Sunt convins că este bine plăcută înaintea lui Dumnezeu. Amin

  3. Dumnezeul meu cel Bun, Iisuse Hristoase, Sfanta Maica Domnului, Sfantul Duh, Sfanta Treime, te rog Dumnezeul meu ,sa nu lasi tu Doamne Biserica Ta Dreapta Credinta al carui Cap esti pe mana vrasmasului, si pe mana fariseilor ce vin în blana de oaie si pe dedesupt sunt lupi rapitori, te rog Bunule Dumnezeu sa ocrotesti Tu pe toti Marturisitori Ortodoxiei, Dreapta Credinta, te rog Doamne sa ai mila de romani si sa ocrotesti Tu romania, amin.

Lasă un răspuns

