La ce-i folosește cuiva să aibă confortul material în timpul vieții dacă nu poate să își salveze sufletul?

Mama Salvării: Le vor fi acordate titluri onorifice în noua biserică renovată a falsului profet
Miercuri, 11 decembrie 2012, 22:05
Copila mea, lumea va fi înșelată de multe fapte considerate a fi opere de mare caritate. Caritatea față de ceilalți va fi declarată ca fiind însușirea care în Ochii Lui Dumnezeu este cea mai măreață și mai dorită.

Atunci când cei care controlează guvernele, bisericile și statele se unesc, ei vor deține mare control asupra copiilor Lui Dumnezeu. Controlul asupra celor mai nefericiți în societatea voastră poate însemna două lucruri. El este folosit fie pentru a lua măsuri bune, fie în scopuri greșite.

Trebuie să vă cer tuturor ca, în această călătorie dificilă spre salvare, să vă concentrați  toată atenția asupra dorinței Fiului Meu. Mulți slujitori loiali ai Lui Dumnezeu, deși bine intenționați, vor fi prea slabi pentru a rămâne pe drumul spre salvare. Atât de puternică va fi presiunea inamicilor Lui Dumnezeu pentru a-L acuza pe Fiul Meu, încât ei se vor îndepărta de la Adevăr.

Falsul profet va introduce o credință ecumenică puternică și acest lucru va fi pe placul oricărui eretic. Majoritatea celor din Biserica Fiului Meu vor fi înșelați, însă aproape jumătate din slujitorii sfințiți ai Fiului Meu vor refuza să depună jurământul final, care va fi declarat în mod fals ca fiind unul pentru Sfânta Euharistie. Sfânta Euharistie și pângărirea acesteia vor fi esența tuturor nemulțumirilor și a disidenței. Apoi, pentru că  îi vor fi atribuite multe miracole false, multe dintre celebritățile lumii îl vor înconjura pe falsul profet căutând favoruri la curtea sa. Atunci el va elabora o listă de onoare, și li se vor acorda titluri onorifice în noua biserică renovată a falsului profet, cea care va fi doar învelișul celei inițiale. Toți își vor accepta premiile pentru marile opere de caritate pe care le-au condus sub îndrumarea impostorului. Fiecare îl va lăuda pe celălalt până când îl vor declara public pe falsul profet ca fiind sfânt în viață, din cauza așa-numitelor miracole despre care vor spune că el le-a creat deoarece este slujitorul Lui Dumnezeu. Și atunci, el și anticristul vor controla mare parte a lumii, însă Rusia și Asia nu vor fi implicate, căci aceste două imperii se vor răscula împotriva Noului Babilon până când Roma va fi distrusă.

Toate aceste evenimente se vor întâmpla, și când îi veți vedea folosind bisericile ca locuri unde își vor declara cu mândrie măreția, operele de caritate; atunci veți vedea clar ca intențiile lor sunt dictate de mândrie. Când Roma va cădea, vor fi mai multe nenorociri, dar acestea vor fi de scurtă durată. Apoi va fi timpul pentru întoarcerea Fiului Meu, Iisus Hristos.

Nu trebuie să ignorați aceste profeții. Odată ce veți trece de partea noii credințe false, care va fi declarată curând, vă veți lepăda de Fiul Meu, Iisus Hristos, și vă veți îndepărta de Milostivirea Lui. Să nu renunțați niciodată la dreptul vostru la Viața Veșnică, indiferent cine încearcă să vă conducă spre erezie.

Mama voastră iubită

Mama Mântuirii

 

Nu puteți răspândi Adevărul dacă urmăriți popularitatea

 
Marți,10 decembrie 2013, 23:00  
Mult iubita Mea fiică, Mă doare mult să văd atât de mulți oameni acceptând falsa umilință care se ascunde în spatele umanismului atât de lăudat de cei din Biserica Mea.

 
Rolul Meu ca Salvator și Mântuitor al rasei umane a fost deja uitat. Falsa umilință din Biserica Mea va continua să se manifeste și toți îi vor aplauda pe aceia care promovează nevoia de a se preocupa de bunăstarea materială a celor săraci. Toate acestea vor duce la o falsă religie.
 
Voi, cei care vă numiți pe voi înșivă slujitori ai lui Dumnezeu, când v-ați hotărât să înlocuiți Adevăratul Cuvânt al lui Dumnezeu cu propria voastră interpretare eronată? Când v-ați hotărât să înlocuiți Creștinismul cu umanismul în care nu se pomenește nimic despre Mine? Nu știți că nimic nu se naște din ceea ce nu e de la Dumnezeu? Cât de puține ați învățat și cât de lipsiți de înțelepciune sunteți când credeți că așa-numitele fapte bune ale voastre – și mai ales accentul pus pe binefacerile materiale – pot vreodată să înlocuiască Adevărul.
 
Dacă veți ignora menirea voastră principală – doctrina cea mai importantă: de a salva sufletele copiilor lui Dumnezeu – atunci nu veți putea spune vreodată că sunteți un slujitor al Meu. Cât de ușor este pentru voi să îndemnați la salvarea săracilor, a celor nefericiți și a membrilor defavorizați material ai societății! Urmând această cale greșită, prin care căutați admirația lumii pentru așa-numitele fapte bune ale voastre, uitați menirea voastră cea mai importantă, cea pentru care ați fost chemați: de a Mă sluji pe Mine, Isus al vostru. Menirea voastră nu este aceea de a căuta popularitatea personală în Numele Meu Sfânt. La ce-i folosește cuiva să aibă confortul material în timpul vieții dacă nu poate să își salveze sufletul? Dacă veți căuta admirația lumii laice prin acte publice menite să vă facă populari, atunci voi nu duceți Crucea Mea. Dacă nu Mă imitați pe Mine, atunci nu puteți vorbi în numele Meu. Nu puteți răspândi Adevărul dacă urmăriți popularitatea.
 
Dacă uitați Sacrificiul pe care Eu l-am făcut pentru a salva sufletele voastre, atunci nu Mă puteți sluji pe Mine. Dacă un preot uită motivul pentru care a devenit un slujitor al Meu, căderea lui din starea de har este de zece ori mai mare decât cea a unui suflet obișnuit. Pentru că atunci când el se desparte de Mine, el ia cu el sufletele pe care le influențează și care au încredere în discernământul său. Slujitorii Mei, ascultați acum această Chemare a Mea de a salva sufletele tuturor celor peste care ați fost numiți prin Sacramentul Sfânt al Preoției. Dacă voi nu veți repeta ceea ați fost învățați, atunci nu propovăduiți Adevărul. Atunci când promovați umanismul și îndemnați acele suflete din dioceza voastră să facă la fel, voi Mă respingeți pe Mine. Voi Mă înlocuiți pe Mine, Iisus Hristos, cu dorința nu numai de a promova justiția socială, ci și de a căuta în ochii celorlalți admirația pentru faptele voastre bune. Admirația lor și dorința voastră de a fi popular înseamnă că voi nu Mă mai slujiți pe Mine. Dacă nu Mă mai slujiți pe Mine veți cădea ușor în greșeală și în curând nu Mă veți mai recunoaște deloc pe Mine, așa cum ar trebui să Mă recunoașteți.
 
Doar cei puțini, cei aleși, Mă vor servi până în ultima Zi. În acea Zi, mulți dintre aceia care se consideră slujitori în Biserica Mea de pe Pământ vor plânge și vor striga implorându-Mă să le arăt Milă. Până atunci ei Îmi vor fi pierdut Mie miliarde de suflete și mulți dintre ei vor fi atât de cuprinși de abominațiune încât nu vor reuși să înțeleagă adevărul destinului lor decât atunci când va fi prea târziu.
 

Treziți-vă, voi cei care sunteți tulburați de sentimentul de pustiire și confuzie care vă înconjoară în aceste timpuri pe voi, ca slujitori ai Mei. Rămâneți întotdeauna înrădăcinați cu hotărâre întru Adevăr. Amintiți-vă că, fiind slujitori sfințiți ai Mei, menirea voastră este aceea de a hrăni Turma Mea cu Adevăr și de a vă asigura că ei primesc Hrana necesară pentru a-și salva sufletele.

Rolul vostru este să Îmi aduceți suflete. 

Al vostru Iisus
SURSA
Lasă un răspuns

