Voi interveni în națiunile voastre pentru a împiedica intensificarea războaielor și, dacă va trebui să distrug orașe pentru a împiedica răspândirea răului, o voi face

Dumnezeu Tatăl: Dacă va trebui să distrug orașe pentru a opri răspândirea răului, o voi face
26 septembrie 2013, 17:55
Mult iubita Mea fiică, Mâna Dreptății Mele a căzut asupra lumii și îi voi pedepsi pe aceia care îi rănesc pe copiii Mei în trup și suflet. Trebuie să vă temeți de Mânia Mea și să acceptați Milostivirea Mea.
Voi interveni în națiunile voastre pentru a împiedica intensificarea războaielor și, dacă va trebui să distrug orașe pentru a împiedica răspândirea răului, o voi face. Pentru că răutatea omului se răspândește ca un virus, voi tăia acele suflete în două și le voi doborî la pământ. Cât de mult Mă dezgustă păcatele capitale ale avortului, războiului, crimei și minciunile acelora care ajută la răspândirea păcatului. Ei vor plăti acum prețul pentru acestea.
Aceia care ocupă poziții politice și care controlează permisiunea avortului, vor fi primii care vor fi pedepsiți. Așteptați acum și veți vedea cum vor suferi pentru atrocitățile pe care ei le aprobă, chiar în fața Mea. Acele grupuri care pun la cale scăderea populației lumii prin avort, vor muri în agonie prin Mâna Mea. Vor primi ceea ce merită în cele din urmă, pentru că Eu nu voi mai tolera ca ei să îi chinuie, prin răutatea lor, pe copiii Mei. Pretențiile lor arogante, cum că ei acționează în interesul oamenilor, vor fi reduse la tăcere, pentru că ei au rupt legăturile lor cu Mine și acum mai au puțin timp să își răscumpere sufletele.
Aceia cărora li s-a dat responsabilitatea de a-i învăța pe copiii Mei Adevărul Evangheliilor vor trebui să ia aminte la această Promisiune. Eu vă voi ridica atunci când veți spune Adevărul, dar vă voi arunca în abis dacă și atunci când veți profana Sfânta Euharistie. Și cu toată că mincinoșii vă vor convinge că e necesar să fie schimbat Adevărul și vă vor persecuta, nu va exista nimic asemănător cu întunericul pe care Eu îl voi arunca asupra întregului pământ. Atunci va fi plânsul și scrâșnirea dinților, dar nimeni nu vă va auzi. Nu veți mai vedea, nu veți mai auzi nimic, dar veți simți durerea acelor suflete pe care le-ați distrus din cauza apostaziei pe care ați alimentat-o până când a învăluit sufletele acelor slujitori sfințiți pe care îi instruiți voi.
Temeți-vă de Mânia Mea, pentru că ea se va coborî fulgerător și atunci va fi prea târziu pentru voi. Nu veți vedea niciodată Fața Mea. Dau acum acest ultim avertisment conducătorilor tuturor celor care controlează Bisericile Mele pe pământ.
Dacă nu veți apăra Cuvântul lui Dumnezeu și nu veți susține Sfânta Euharistie, acest lucru va duce la moarte și disperare. Nu vă voi da timp să distrugeți sufletele care au fost însemnate de către Dușmanii Mei.
Tatăl vostru
Dumnezeu cel Preaînalt
sursa
Lasă un răspuns

