Hristosi mincinosi si ecumenismul

11 responses to “Hristosi mincinosi si ecumenismul

  1. Dar de Mitropolia Slatioara ce parere aveti?

    • Sunt chestiuni delicate nu sunt in masura sa-mi dau cu parerea.Insa nu am nimic cu stilul vechi nu exista dogma a calendarului problema este la nivel de ierarhi ei nu sau inteles sa rezolve ei disensiunile.Adevarul este undeva la mijloc.

      • Te rog frumos uitete ce spune Sf Marcu despre calendar:
        http://manastireadornelor.blogspot.ro/2012/12/sf-marcu-mitropolitul-efesului-despre.html
        Nici eu nu stiu sigur daca este dogma calendarul, dar stiu sigur ca, calendarul ne poate face sa incalcam Sf Cnoane.
        ”Indreptare calendarului” a fost prima lovitura a ortodoxiei(si sa vazut urmarea, crestinii ortodoxi sunt impartiti in doua, lui necuratu ii place dezbinarea) a doua lovitura mortala si ultima va fi ecumenismul.

      • Acum faptul este consumat ramanem fiecare unde suntem nu are rost sa ne invinovatim uni pe alti.Toti fiind ortodocsi stim ce avem de facut sa fim atenti la ecumenism ,la controlul total prin cipuri si alte tehnologii dracesti,si sa rezistam daca vom trai impotriva antihristului.Curand corectitudinea calendarului care nu este dogma nu va mai conta atat timp cat uraciunea pustiiri va intra in biserici iar crestini adevarati vor fi nevoiti sa se retraga din fata antihristului.

      • ”ramanem fiecare unde suntem”
        V-ati gandit vreo-clipa, s-ar putea ca toti ierarhi din BOR sa accepte ecumenismul cum a acceptat si calendarul? biserica fara ierarhi este imposibila.
        Cum va veti impartasi, la ce biserica ve-ti merge,etc, etc.
        Atunci ce veti face?!

      • Daca crezi ca o sa ma mut eu de unde sunt asta niciodata.Voua vi se imputa {defapt ierarhilor pe stil vechi} ca au iesit din ascultare.Eu nu am incercat sa atrag pe cineva la stilul nou si nici nu am judecat vre-un stilist ca este stilist.mie nu-mi place sa intru in polemica cu nimeni asa pe tema asta am incheiat.Vad ca Sfanta Lumina vine la ortodocsi pe stil nou ce mai este de discutat in cazul asta?

      • Scuzama daca team deranjat.
        Vreau sa-ti mai spun atat:
        Sf Past se sarbatoreste dupa calendarul iulian(poate nu stiai)
        Uraciunea pustiiri a intrat in BOR din cauza calendarului lu papa.
        La noi (Mitro. Slatioara) dece nu este uraciunea pustiiri?

      • Nu mai deranjat nu-s asa sensibil.Multe se vor schimba am niste convingeri dar le tin pentru mine si fac asta pentru ca sa nu se sminteasca nimeni.Sunt vremuri grele, traim ani Apocaliptici dupa mersul evenimentelor vom vedea ce facem si cum ne orientam.

      • Vreau sa-ti mai spun ceva.
        In primul rand i-ti multumesc ca nu mai bagat la spam cum fac ceilalti.
        Eu din 2009 nu mai apartin de BOR ii multumesc lui Dumnezeu pt asta si celor de la M Slatioara le port tot respectu pentru ca au tinut Ortodoxia in Romania nealterata prin suferinta:

        Tu spui ca nu au facut ascultare dar imagineazati, daca ar fi facut si ei ascultare de ierarhi inselati la ora actuala nu aveam manastiri si biserici aproape toata tara unde sa ne adapostim de ecumenism.
        Multi din mandrie(orgoliu) nu vor veni la M Slatioara se se vor impartasi cu eretici din iconomie:
        http://www.catholica.ro/2013/03/16/patriarhul-daniel-i-a-scris-papei-francisc/
        Multi din BOR si-au pus toata grija la controlul total prin cipuri, asta va dura mai mult pana se va intampla asa ceva iar pana atunci vor lua binecuvantare de la eretici.
        Doamne ajuta !

      • Ciprian, eu sunt un nimeni nu te astepta ca eu sa schimb ceva sau tu.Are grija Dumnezeu de toate va face El lumina in cazul asta al calendarului.Am spus ca este o chestiune delicata pe care trebuie sa o rezolve fetele bisericesti este problema lor, ei raspund de norod.

Lasă un răspuns

