Mărturii despre avort

Păcatul avortului este unul mortal, iar cei care sunt responsabili vor arde in focul Iadului pentru eternitate
Preaiubita Mea fiică, această intervenţie a Mea, Mielul lui Dumnezeu, pentru a revela lumii aceste Mesaje, a fost prezisă.
Aceia dintre voi care urmează Cuvântul lui Dumnezeu trebuie să fie in pace, căci Eu nu vreau să vă depărtaţi, pentru că vă iubesc. Nu trebuie să vă temeţi niciodată de Iubirea Mea, chiar dacă păcatul vă separă de Mine. Eu deschid ochii tuturor acelora care vor să vadă, iar Sfântul Meu Cuvânt va închide ochii acelora care refuză să-Mi accepte Mâna. Imi ţin Mâna intinsă spre voi, copiii Mei iubiţi, ca să vă pot trage la adăpost sigur, departe de vulturii care doresc să vă devoreze sufletele.
In fiecare zi, de azi înainte, veţi auzi multe voci strigând – cerându-vă să ascultaţi. Vă vor prezenta argumente şi minciuni diabolice mascate în dulceaţa mierii. Convingându-vă prin linguşiri, cu un nesfârşit sir de argumente, să le ascultaţi motivele în numele cauzelor umanitare – care scuză păcatul – nu se vor opri până când nu veţi accepta ceea ce ei doresc să vă forţeze să înghiţiţi.
Avortul, crimă în Ochii lui Dumnezeu, va fi impus asupra tuturor naţiunilor ca semn de sfidare împotriva Tatălui Atotputernic, Dumnezeu Cel Preaînalt. Când scuzaţi această cumplită monstruozitate sunteţi vinovaţi de păcat teribil. Păcatul avortului este unul mortal, iar cei responsabili de el vor arde în focul Iadului pentru eternitate.
 
Acelora care refuză să accepte că aceasta estre o eroare gravă, le spun: vă rămâne foarte puţin timp pentru a vă asigura mântuirea. Căci atunci când va veni ziua cea mare, dacă nu aţi întors spatele acestui act cumplit, nu veţi vedea niciodată Faţa lui Dumnezeu.
Crima este unul dintre cele mai grave acte de sfidare împotriva lui Dumnezeu şi poate fi pedepsită prin castrare. Marea diviziune a rasei umane a început. Aceia care sunt de partea fiarei şi tolerează tot ceea ce sfidează Cuvântul lui Dumnezeu vor fi separaţi de fraţii si surorile lor. Nu subestimaţi Avertismentul Meu. Daca acceptaţi avortul, acceptaţi astfel uciderea deliberată a unui copil al lui Dumnezeu. Dacă nu veţi gasi căinţă în sufletele voastre, nu Mă veţi vedea niciodată. Vă voi arunca în pustie.
Iubirea şi Milostivirea Mea pot fi mari. Voi ierta cele mai intunecate suflete, însă dacă nu se caiesc, Dreptatea Mea este definitivă. Pedeapsa Mea este eternă. Iubiţi-Mă şi vă voi preţui. Distrugeţi viaţa unei alte fiinţe umane, create din Iubirea Tatălui Meu, şi tot aşa şi voi vă veţi pierde vieţile.
Iisus al vostru
Mărturii despre avort

Confesiuni ale femeilor care au facut avort

Confesiuni ale femeilor care NU au facut avort

Daca ai facut avort sau daca te-ai gandit sa faci avort si ai de  impartasit o marturie, trimite-ne email pe adresa  info@avort.ro

Ce spun oamenii de stiinta?

Ce spun preotii?

Diverse

 

Gianna Jessen, fata care nu a vrut să moară

Gianna Jessen a rămas cu o paralizie cerebrală după ce s-a născut la 7 luni în urma unei tentative nereuşite de avort salin. Deşi doctorii au spus că ea nu va putea niciodată merge, Gianna aleargă astăzi maraton pentru a strânge fonduri dedicate altor supravieţuitori ai avortului.
Gianna şi-a dedicat viaţa muzicii şi educării publicului asupra acestui flagel înspăimântător, avortul, care a făcut doar în SUA aproape 50 de milioane de victime. Urâtă, ameninţată cu moartea de feministe, Gianna obişnuieşte să spună: „Dacă avortul este dreptul femeii, atunci unde sunt drepturile mele?” O extraordinară pledoarie pentru viaţă

 

http://player.vimeo.com/video/9200962?color=d43628

 

 

Lasă un răspuns

