Illuminati se ocupa atent de tineret-serialul Gossip Girl

vlcsnap-2011-05-07-20h47m31s43

Se vede clar ochiul masonic si cine este in spatele acestui serial care a avut vreo 7 stagiuni.Eu habar nu aveam de acest serial pana nu am observat  aparatia unui blog cu titlul acestui serial.Ce ma facut curios este ascensiunea blogului in topul wordpress.Am intrat pe blog sa vad cum poti din 3 4 articole sa intri in top.Concluzia mea dupa ce am citit articolele este ca blogul este promovat artificial nu stiu de cine si cu ce mijloace tehnice ridicat in top pentru atragerea tineretului.Am postat si 2 articole nu stiu daca vor aparea pentru ca nu stiu cine e in spatele blogului in nici un caz un tanar/tanara.Iata ce am postat la comentari:

Ciudat blog cateva articole si este in top wordpress.Oare ce mai au de gand sa promoveze dusmani acestei tari ortodoxe sa strice tineretul?Eu consider ca este un blog capcana si aia care vor sa modeleze mintile voaste dupa interesele lor diabolice sunt ucigasi de suflete.

De unde ma mii de vizualizari?E ceva necurat la mijloc eu nu am auzit de blogul asta pana acu a aparut asa din senin.Cineva are un interes cu blogul asta banuiesc ca vor sa faca un tarc al tinerilor unde sa se balacareasca.Fiti atenti sistemul va vrea cat maI MANEVRABILI viitori sclavi sau robotei.Asta inseamna noua ordine mondiala sclavie si aducerea omului la cea mai joasa moralitate.

Am cautat pe internet si am gasit foarte multe site-uri si bloguri care promoveaza acest serial si aduna tanara generatie pentru ai manevra psihologic.Se creaza tarcuri unde acesti tineri sunt indepartati de credinta si moralitate si impinsi catre materialism,desfrau si alte pacate.Puteti sa va lamuriti despre ce vorba intrand pe acest blog

Aceasta este varianta romaneasca.Iata un exemplu de blog creat pentru a fi capcana si mai sunt si altele pe alte domeni pentru a manevra opinia publica.In spatele blogurilor sunt probabil servicii secrete si alti mijlocitori ai propagandei Illuminati.Totul este sub controlul lor nu ne mai ramane decat credinta in Hristos Fiul lui Dumnezeu fara El suntem pierduti.

One response to “Illuminati se ocupa atent de tineret-serialul Gossip Girl

  1. Pai ce ma crezi ca o sa ma prefac smerit eu nu le am pe astea cu prefacutul.Tu esti un satanist ratat si vrei sa te bage neaparat dracu in seama.Dute si te spanzura poate asa o sa-i trezesti putin interes.Esti si prost stiu ca esti agent si faci pe satanistul vad ca va-ti apucat de bloguri pentru tineret sa-i terminati de tot.

Lasă un răspuns

