Mesaje de avertisment

Anticristul este acum gata să se arate lumii

Miercuri, 7 august 2013, 18:50

Mult iubita Mea fiică, lumea trebuie să se pregătească pentru venirea celui mai mare duşman al său de când copiii Mei au fost lăsaţi pe acest Pământ.

Anticristul este acum gata să se arate lumii şi planul său este acesta. El va aştepta până când războaiele vor face ravagii pretutindeni. Atunci el va apărea şi va crea o falsă pace în statul Israel, unindu-l cu Palestina într-o alianţă surprinzătoare. Toată lumea îl va copleşi cu laude. El nu se va opri aici, ci va acţiona cu o repeziciune care îi va uimi pe mulţi şi va negocia acorduri de pace în multe naţiuni sfâşiate de război. Din nou el va fi lăudat şi apoi va fi admirat, cu o extraordinară devoţiune, de catre miliarde de oameni din întreaga lume.

Apoi totul va părea că este bine. Foarte curând el se va implica în opere de caritate şi va lua legătura cu principalele bănci ale lumii pentru a crea o nouă şi puternică instituţie financiară. Multe afaceri şi mulţi lideri politici vor fi implicaţi în numeroasele sale planuri. Curând o nouă monstruozitate va fi creată, aparent pentru a da un impuls economiei mondiale. Aceasta va fi noul Babilon, centrul întregii puteri, de unde elita lumii şi cei bogaţi îşi vor conduce afacerile. Va fi considerat o sursă de informaţii minunate, de care oamenii vor beneficia în toate domeniile, de la locuri de muncă până la casele în care locuiesc şi hrana pe care o dau familiilor lor.

Întreaga glorie îi va fi atribuită anticristului. Apoi el, împreună cu falsul profet, vor crea un parteneriat la nivel global, care va fi prezentat drept cea mai mare iniţiativă umanitară. Lumea va aplauda acest nou Babilon şi cu toţii se vor zbate zgomotos încercând să câştige un loc cât de mic în centrul acestuia. Noul Babilon, vi se va spune, este menit să îl glorifice pe cel măreţ, să promoveze protecţia mediului înconjurător, să îmbrăţişeze pământul-mamă şi să scape lumea de sărăcie cu ajutorul resurselor, – toate acestea se vor revărsa din gura sa vicleană.

Când acestea se vor întâmpla Mâna Mea va interveni şi va răsuci pământul pe axa sa.  Eu nu Voi rămâne deoparte, fără a-i avertiza pe copiii Mei asupra consecinţelor adoptării acestei urâciuni, create în adâncurile Iadului şi aruncate asupra omenirii. Marile Mele semne se vor arăta pentru a-i da în vileag pe toţi aceia care îmbrăţişează şi acceptă această insultă în Numele Meu Sfânt.

Eu Voi scutura lumea şi ea se va înclina.  Niciun om nu va putea să ignore intervenţia Mea. Apoi voi arunca foc peste o treime din întregul Pâmânt. Curând va apărea foametea, dar nu provocată de Mâna Mea, ci prin contaminarea deliberată a Pământului de către anticrist. În timp ce el şi cohortele lui vor provoca suferinţe oamenilor neştiutori din multe naţiuni, eu voi riposta. Deşi această suferinţă va fi greu de îndurat, să nu aveţi teamă, copii, pentru că ea va fi de scurtă durată. Iubirea Mea pentru voi toţi este enormă, dar Dreptatea Mea este fulgerătoare şi pedeapsa Mea este înfricoşătoare.

Nu trebuie să acceptaţi ceea ce vi se propune. Când îl veţi vedea pe omul păcii, pe anticrist, primind distincţii şi premii pentru măreţele sale lucrări în ţările sfâşiate de război, să ştiţi că Intervenţia Mea este aproape. Trebuie să rămâneţi mereu în uniune cu Fiul Meu, Iisus Hristos, şi să vă rugaţi pentru ca, prin preoţii şi clerul loial, să vă fie date Sacramentele în timpul încercărilor care vă aşteaptă.

Se va face Voia Mea ! Niminc nu poate şi nici nu va împiedica împlinirea Legământului Final, prin care Fiul Meu va Domni în Pace.

Tatăl vostru iubit Dumnezeu Cel Preaînalt

===========================================

Ei trebuie să păstreze Sfântul Liturghier, veșmintele preoțești, Sfânta Biblie şi Sfintele Cruci. Toate acestea vor fi înlocuite

Sâmbătă, 17 august 2013, 11:50
Mult iubita Mea fiică, în timp ce Eu vorbesc lumii prin aceste Mesaje, mulţi dintre cei ce sunt binecuvântaţi cu o credinţă puternică şi cu iubire pentru Mine, Iisus Hristos, încep în sfârşit să-Mi recunoască Glasul, acum când Eu vorbesc lumii prin aceste Mesaje.

Cei care îşi petrec viaţa în slujba şarpelui, ca nişte sclavi, chiar şi ei ştiu că Eu sunt Cel care vorbeşte. Şi astfel începe bătălia pentru a face Voia Mea Sfântă pe de o parte, şi dorinţa duşmanilor lui Dumnezeu de a se lupta cu Mine pe de altă parte.
Cei care plănuiesc să provoace suferinţă omenirii, ca parte a legământului lor cu fiara, vor fi foarte prudenţi ca să nu fie văzuţi că denunţă public aceste Mesaje, căci dacă ar face așa ar părea că le dau crezare. În schimb, ei vor răspândi ura împotriva Mea în alte feluri, începând prin distrugerea credinţei celor din cadrul Bisericii Mele. Ei vor întoarce inimile celor care Mă iubesc împotriva semenilor lor creştini. Ei îi vor îmbrăţişa mai degrabă pe păgâni, pe vrăjitoarele new age şi pe adoratorii fiarei, decât pe Creştinii care vor protesta împotriva ritualurilor păgâne care se vor săvârşi înăuntrul Bisericilor Catolice şi apoi, foarte curând, în alte biserici creştine.
Acestea evenimente urmează să aibă loc. Vă rog să nu credeţi că Sfânta Liturghie sau Sacramentele au fost deja schimbate până acum, cu toate că ele se vor schimba foarte curând. Când vor face aceasta, voi trebuie să le întoarceţi spatele şi să Mă apăraţi pe Mine.
Multe schimbări au fost puse la cale în ultimii ani în cadrul Bisericii Mele pe Pământ, de către malefica Masonerie. Acum planurile lor, care deja au fost făcute cunoscute în ierarhia cea mai înaltă din cadrul bisericilor, sunt pe cale să fie făcute publice. Ele vor fi dezvăluite împreună cu anunţul că Biserica Catolică se modernizează pentru a putea deveni relevantă în societatea nouă de azi, care este liberală şi lipsită de prejudecăţi. Ei vor spune că Biserica Catolică îşi lasă trecutul în urmă şi apoi vor spune că motto-ul Bisericii va fi să îmbrăţişeze toate credinţele pentru a demonstra că nu are o mentalitate îngustă. Acest anunţ va fi sărbătorit în întreaga lume iar mass-media va pune această ştire extraordinară pe prima pagină, deși înainte privise Biserica Catolică cu antipatie.
Sămânţa lui satana va fi răspândită în noile ceremonii, în care formatul Sfintei Liturgii va fi prezentat de-a-ndoaselea și mai ales frazele corecte ce fac referire la Patimile Mele vor fi înlocuite cu nişte nonsensuri, cuvinte goale, potire goale, tabernacole goale. Toate Crucile Mele vor fi înlocuite cu simbolurile secrete ale ocultismului.
Aceasta este urâciunea pustiirii, despre care vorbeşte profetul Daniel. Aceasta va fi, în multe locuri, sfârşitul Sfintei Mele Euharistii şi sfârşitul Liturghiei aşa cum o ştiați voi. Însă preaiubiţii Mei slujitori fideli vor pregăti acum producerea Sfintelor Ostii. Ei trebuie să păstreze Sfântul Liturghier, veșmintele preoțești, Sfânta Biblie şi Sfintele Cruci. Căci toate acestea vor fi înlocuite.
Trebuie să va adunaţi curând şi să faceţi planuri, pentru că nu vi se va permite să spuneţi Liturghia conform Voii Mele.
Slujitorii Mei sfinţiţi, Eu vă voi îndruma când va sosi timpul. Acelor creştini care cred că această urâciune va fi doar în cadrul Bisericii Catolice, Eu le spun că ea va afecta toate bisericile creştine, până când se vor îndepărta orice menţiuni despre Mine sau simboluri ale Mele. Cu timpul, voi veţi fi pedepsiţi sever dacă Îmi veţi menţiona Numele.
Veţi fi şocaţi de cât de repede Biserica, aparent inocentă, reînnoită dar contaminată, se va degrada pâna la a ajunge un cult religios diavolesc. Ei vor merge până în pânzele albe ca să-i pedepsească pe cei care se vor opune acestei noi religii mondiale, creată de om şi având un caracter păgân.
  Creştinii şi evreii vor fi principală ţintă a urii, şi ei vor fi persecutaţi din cauza religiei lor.
Decât să vă temeți, vă Chem să vă pregătiţi să luptaţi pentru Numele Meu. Niciodată să nu uitaţi cât de mult sunt urât Eu. Să ştiţi că atunci când Mă veţi urma, în timpurile care vor veni, crucea voastră va fi mult mai grea decât a acelora care au trăit înaintea voastră.
Al vostru Iisus
sursa mesaje
One response to “Mesaje de avertisment

  1. Cu DUMNEZEU inainte.

Lasă un răspuns

